Tuesday, October 12, 2010

AB Cun tu




Hari nak cik sue kongsi lak set AB yg ada kat umah dalam set yang lengkap untuk 6 orang makan..hehehhe biasa minum dalam pingan mangkuk yg biasa made in china tapi kali terasa lain lak...lain apa tuuu alaa terasa ringan jee sikit dari yg biasa tu sedikit berat ,....jom ler kita belek sana belek sini lawa sgt ke ekkk..jom layannn

Hobi ku masa kini

1 comment:

aida mn said...

Salam Cik Sue,
adeehh ini antara idaman aida jugak ni...tak tercapai lagi impian untuk memiliki..hehe..memang berbaloi-baloi dan terkesima terkedu aida tengoknya siap bertureen yang tak tahan tu..hehe.. ape pun tahniah! memang lawo bangat..