Wednesday, September 2, 2009

Keluarga Ayam

Salam...hisss tak leh tahan wehhh tengok ayam adik2 ..kakak2 ...pada mula nya tak nak buat n3 ayam ni sebanya ainie dah buat ..dek kerana nak sambut musim ayam nak kena sembelih banyak2 untuk raya nanti makan ciks sue pun sahut gak lah kasi meriah sikit blog kita semua ni kan......ni ayam cik sue duk tidur dalam reban pingn mangkuk hehehe ..tengoklah yeee satu keluarga lagi tue ....apap pun layannnn .
Hobi ku masa kini

3 comments:

Gee said...

Salam sue.

Eloklah bela ayam banyak2. Nanti dekat nak raye, kita boleh sembelih buat rendang..hehehe

azlina said...

salam sue...
akk pun sependapat dgnkak gee..esok ayam tu dah bertelur banyak le anak2nya..he..he kita makan rendang anak ayam pulak..

hajjah said...

cerita pasal deco ayam, akak tyeringat dulu-dulu arwah emak slalu buat dulang hantaran yang dihias dengan seokor ibu ayam dan bbrpa ekor anaknya yang dibuat dari kapas (cotton wool- bahan asas) dan telur rebus warna merah..sayang tak de simpan gambar, ada sesapa pernah tengok tak hiasan sebegini?