Monday, September 14, 2009

Kembarku


saja nak kasi kawan2 tengok apa perbezaan diantara kita org ni.kembar satu Uri tau.....rasanya tak sama kan..kan...tapi ada kawan2 kompius laa katanya sama .terutama pengunjung ckp mcm ini tau..oik tadi you kat sana ....kat sini you pun ada jugak dgn nada pelik hehehe ........jom kita perhatikan yee jgn chot ..chit..chot..chit udah lah yeee layannnn

ayu ..cik sue ambik gambar nii nak bawa masuk rumah cik sue lak yee...best dapat jumpa hang nii..leh borak sampai hangit kan...

salam...masuk...masuk..rapat..rapat yeee..jgn segan jangan malu yee..mari kita tengok ramainya org keluar shopping semalam..macam ikan dilaut laa...sampaikan kawan sall dan cik ayu datang pun tak sempat nak bermesra..layanlah yeee...mana la tahu kot2 ada diantara kita ni lum sampai lagi ke sana leh lah pergi jalan sambil cuci mata lepas raya ni kan..kan..

Hobi ku masa kini

1 comment:

IMCurtain said...

Salam semua.

Anda dijemput untuk menyertai Komuniti Blogger kami secara percuma. Berkenalan dengan blogger dari serata pelusuk dunia dan promosikan blog anda di IMCurtain.com