Monday, December 7, 2009

Yellow Roses ~ Sone







Salam malam semua peminat antik..salam ceria pengunjung setia ..ok malam ni khas untuk tetamu hanidvila yang tersangatlah minat warna kuning..untuk ainie nak ambik ni hadiah dari kekanda untuk adiknda .jang tak tahuu ni SONE ler dik oiii ...apa macam ada suka kaaaa? ..

Hobi ku masa kini

3 comments:

kak aton said...

salam su..
kali pertama akk tenguk set ni cantik sangat bunger tu..kalau nak jual bagi kat akk ye. akk pun suka tgk koleksi su semuanya mengancam..tahniah

Teratakantik said...

salam kak aton,
terima kasih kak, bunga dia mcm idup je ,ni pun pertama kali saya tengok terus jatuh hati penyeri rumah kak..sik pink jee boring gak

Teratakantik said...

salam kak aton,
terima kasih kak, bunga dia mcm idup je ,ni pun pertama kali saya tengok terus jatuh hati penyeri rumah kak..sik pink jee boring gak