Sunday, July 5, 2009

Bubur Kacang Hijau

Selamat malam ...hari ini ada kakak ipar dtg umah...jomm kita makan sama bubur durian heee ..kebetulan beli durian di tempat niaga bawa balik terus buat bubur ....leh bagi dia orang makan kan..jom cik sue nak ajak kawan semua makan ada banyak niee satu periuk jom laaa ..jom kawan-kawan...ooooo tak nak ekk ... tak apa laaa cik sue makan dulu yeee ....hari ini hidangan dalam pinggan mangkuk rose adusss cantik kan ? ada yang berkenan keee ?.....nak ke .hehehhe

9 comments:

~Yatt~ said...

manyak cun ler itu mangkuk k.sue..mana le akak rembat nie..hehe..pulut dorian..bubur dorian..serba serbi dorian..meleleh aqaq liuq ceq nie..

Mat Gebu said...

salam kak sue...mak aii derian lagi.. Tapi set tu lagi mnegiurkan u!!....

Teratakantik said...

Yatt,
hee kenan ke? tempat rembat tu jauh yatt....musim durian kita makan durian yatt lagi pun ni kegemaran akak hehe


mat,
heeh kenan laa tuu ..akak pangey dia gadis ayuu ...ya la kan bila pandang jee tampak manis jee bunganya tuee

azlina said...

salam sue...
amboi2 semenjak dua menjak ni duk mkn bubur je..agak2nya kalau rmh akk dkt rmh sue dpt kut semangkuk dua...

Teratakantik said...

kak azlina,
heheh akak saya terus je panggil akak makan kat rumah saja sambil tue kita smabang mak lejah hehehe

Khadijah Mohamed said...

issshhhh terlioqnya...

Teratakantik said...

kak khaty......baik buat dari skg hehe klau tak nyaknya jee....sik keluar jee air liur tuu..saya tak bertanggungjawab yeee

azah said...

ala..sedapnya..nnt kena cari dorian jugak ehh..kalau dok berjiran kan best, hari2 ketuk rumah buat muka tak malu..hehe..teko tu montok je atas meja..tp cantik..

Teratakantik said...

azah,,
hee tu laa siapa surh duk jauh tuu..mari pindah sini kita sama makan durian ekk ...tak pun dtg umah saya saya masak pengat durian lak nak tak?...