Friday, July 17, 2009

Pelita Lagi

Kawan2 ..adik2 ..sister2..dan sahabat handai ...mari..mari bersama cik sue yee...mcm panggil anak2 lak yee...hari ni cik sue nak tunjuk hasil tangkapan dikuala selangor..tu dia pelita merah yang coit....tapi rega dia mahai weiiii dek suka punya pasal ngap juga lerr...si abang dia tuu ngap kat Pasar d tempat cik sue niaga....jom lahh dengan hati yang riang dan gembira kita layann pelita cik sue nii yee...

7 comments:

azlina said...

salam sue...wat close-up kat pelita tu akk x nampak le...akk ni rabun jauh dan dekat...he..he...

Teratakantik said...

kak azlina ku cayang ..tunggu yeeee nti malam karang skg kat opiss hehehe

Teratakantik said...

kak azlina..cuba akak besar kan dgn double clik kat gamabr tuu nti lagi terang nampknya..

Teratakantik said...

kak azlina..cuba akak besar kan dgn double clik kat gamabr tuu nti lagi terang nampknya..

Khadijah Mohamed said...

beli kat tempat cik sue niaga? cik sue niaga apa??

Teratakantik said...

hisss kak kathy nieee...householdnya barang lee heheheh oikkk rasa dah habaq sebelum ni heheh

Ryana said...

Salam kak Sue
Tomenya pelita tu. Tak pernah nampak lagi sblm ni.