Tuesday, July 21, 2009

Sweet Pink Corner

Salam sejahtera semua kawan2 bloger..visitor dan pengikut setia teratakantik .... rasanya ini adalah N3 pinggan manguk yang terakhir bagi minggu ini yee dan akan bersambung di minggu hadapan .......setelah sekian lama duk selak sana ..selak sini , malam ni cik sue nak tunjuk decor ala English cik sue yg tak seberapa nie dalam bentuk kumpulan warna yg cik sue suke ....

Memandangkan koleksi antik cik sue nie terlalu banyak dgn rona-rona pink kolor jadi cik sue ambik keputusan utk wujudkan sudut ruang tamu dgn warna yg begitu lembut ..cik sue bagi nama sweet pink coner .hehe jgn terbalik dah.......nak tahu cik sue ambik masa seminggu sambil duk kemas sana..kemas sini ..selagi tak puas hati lagi tu tak tidur...harap kawan2 semua tak jemu lah yee kalau jemu jugak cik sue tak leh nak kata apa lahh itu hak kakak dan adik2 ku semua ...pabret color cik sue gini lah yee...layan lah totonan yg tak seindah mana nie yeee..byeeeee

15 comments:

umi_e said...

rumah saya tak ada tempat untuk letak seperti rumah cik sue lah...

* camna nak buat ya...

*Life's Better in Pink* said...

sue, akak tenung punya tenung punya tenung dar..pun tak puas jugak...cantiklah sesgt...

Khadijah Mohamed said...

kalau kat rumah akak, dah lama hancur kena langgar dengan anak2..
rak besi tu kalau nak cari agak2 jual kat kedai yg mcmmana?

Teratakantik said...

kak umie e
salam kak...heee kak rumah saya sempit tu ler kena pusing sana pusing sini ..ye ke kak mcm tak caya jee heheh tunjuk laaa

Teratakantik said...

kak ana laling...kita jenuh masuk umah akak tak boleh laaa nak comment sik kuar invaite jeeee kita dah laa tgn baku pacal tenet nieeee nape ekk

Teratakantik said...

kak kathy..

rak besi tu satu dari ikea dan satu lagi tu akak cuba tengok kat SSF ada jual tue kak...

inluvcake said...

uuuusss....santik tertarik!!!

HazCottageCHaRm said...

Sunnguh daboom...teruja dan tergodass

Teratakantik said...

inluvcake,,hiss cik adik nie..welcome to the club yeeee

Teratakantik said...

kak hanim cayang weiii ..rumah akak lagi termimpi2 hheheh rumah kita ciput2 je kak

maklang azie said...

cantik umah....umah yg maklang sewa ni tecik...tak boleh beli brg lagi...entah mana nak ku selitkan lagi tak tau le...tunggu je le duk umah baru 5 thn lagi..huhuhu

azlina said...

salam sue..cantiknya rmh sue..tentu penat bila kena hari mengelap kan sue ada maid kut senang kerja...akk berkenan btl dgn tak besi yg 4 tgkt tu x tau bila ada rezeki nak beli...

Teratakantik said...

maklangazie
rumah kita pun tecit jugak .pusing sana .pusing sini ..insyallah makalang akan dapat tuee ....

Teratakantik said...

kak azlina..
kita beli kat ikea offer masa tu baru rm 89.00 kalau tak silap .insayalah ada tu kak

SariSam said...

Aduh....Mengancam nye..Tergoda rase nye tengok..