Thursday, July 2, 2009

Oh Cabinet Antiqueku

hehehe sukanyaa tak terhingga..ceritanya begini masa geder-geder rumah mummay za ternampak laa almari antik dia tuu cantik....so, tanya laa mummy za dalam bisik2 mana dia beli ..so, dia kata beli dgn kawan dia yang duk kat rawang tu serta niaga barang antique2 dari obersea ..so.. diam ler seketika n buat tak tahu laa. ya laa obersea ni kan mahal ..leh buat kecut perut ....so,satu hari nampak lak kawan mummy tue publish kat tenet tapi dah ada yg booked ...odus sadissss wooo ..so, diam lagi,... tak apa laa tak ada rezeki..tuk..tuk oik ada dua laa tapi design berlainan ...tapi tanya punya tanya...siasat punya siasat n branikan diri tak laa mahal mana pun kira semua org mampu milik.... ..hemmm antik Malaysia lagi mahal hissss mcm mana ni weii ? brg antik obersea lagi murah nieee..!!! adess....

Dari perbualan tu makan oodah pun merisik dan terus bertunang ..tapi kena tunggu 2 bulan lebih.... yee laa nak varnish lagi ..nak kasi kilat lagii..betul tak? kakak ku itu....n now sudah berada di teratakantikku hehehe


ni belum ku susun khazanah serta isi perutnya lagi nii...tunggu lah yee ...oodah ada masa nanti oodah tayang lagi skali yeee ..jangan jemu yeee ...

pada yatt, kak sue minta maaf janji semalan tu terpaksa dibatalkan sebabnya p ambik cabinat ni ler...pada mesouch heee oodah nak tunjuk laa nii..kan ke mesouch pun ada beli baru gak kan ..tunjuk laaaa ..kita duk jauhh kan eloklaa tu tunjuk heheh




kahkahakh nilah dia sueantik dan tauke antique ..semalam jumpa kak shida heheeh fuhhh ramah tahap gaban ..perjumpaan 6 mata di rumah Mona ...rumah bagai nak tumbag di buatnya ..tak puas bercakap masing nak kejar keretapi dari rawang ke sungai buloh heheheh ..si mona tak sempat nak snap gambar sik kelibut kehulu dan ke hilir heheh apapun terima kasih atas layanan semalam .....mona ambik balik gambar ni yeee

9 comments:

~Yatt~ said...

marbeles ler cabinet tu akak..kenan gak..ish ish..cun sungguh la..pasal semalam tu no hal ler akak..lenkali boleh ketemu lagi..tak lari k.sue dikejar..hehehe.. :-)

Mat Gebu said...

salam kak sue..waaa, yg ni lagi lawa dari yg saya tunjuk ari tuu.... Boleh lah tidur nyenyak yeaa kak sue..hehehe...

ayu said...

wah...manyak cantik maa...
hali-hali lu soping..lu mana bank rompak..lain kali ajak wa sikali lo.....

Salmi said...

bestnyer sue dapat kabinet antik nie..cantikkk..memang akak suka..

annie said...

wah cantiknya sue...nak tanye rege tp takut...

Teratakantik said...

Yatt..
terima kasih kerana memmahami jiwa antiku hehehe ok kita set semua lah yeee....

Teratakantik said...

Mat,
baru leh tutup mata sambil senyum ..ni dah tak sabar nak susun barang nii hee

Ayu..wa shopping guna kertas maaa ...tenyehhh atas kertas kasi kat bayak yg uruskan heheh

kak salmi.
mgn lawa tu yg kita kenan tu akak ..baik akak oder dari skg heee

kak annie,
jgn takut yg pasti murah dari malaysia punyaa jauh langit dari bumi heee

zie said...

sama2 cantik dan lawa dua2 tauke. Bila kita nak jumpa ya che sue? Jeles tengok kabinet tu..apakan daya..jauh sangat dari kak shida.

Shida Rahman said...

he.he.he..sue, gelak besor k.shida baca ngomel sue..haah.. masing2 nk kejor kretapi yer..he.he.he..sampai nak jamu minum pun tak sempat, kueh koci..atas meja dapur pun tak sempat nak jamu..ish.ish.ish..
hapy to knowing you..hope wil see you again yekkkk... tunggu..ketibaan stok baru.