Wednesday, May 13, 2009

Kekwa







heeee since tengah rajin nak update blog teratakantik apa kata saya tunjuk semua koleksi yg ada buat masa ini ...tak terniat di hati nak menunjuk - nunjuk hanya sekadar dairi koleksi ku yang ku sayangi utk di kongsi bersama-sama dgn kawan yang minat sama dalam menghargai barang antik nunnn di luar sana dan juga kawan di alam maya ini.....jika ada kawan-kawan kat luar sana nak share apa salah jom kita tengok duluuuuuuuuuu......bagi saya, untuk dapat kan bunga kekwa merah ni cukup susah tapi saya tak putus saya untuk mencari dan terus mencari sehinggalah cukup utk satu set..ceritanya begini mana2 saya pergi jika saya terjumpa satu cawan tanpa piring pun tetap saya beli ...dalam hati kecil saya berkata insyallah piring akan ada walaupun bukan hari ini tapi esok,lusa siapa tahu hanya Allah je yg maha mengetahui...satu hari saya search dlm internet maka terjumlahlah saya dgn Mr.Orchid ni ..then dia tunjuk kat saya teko kekwa ni apa lagi ibarat buah jatuh kebumi sayapun terus rembattttttt...so enjoyyyyyyyyyyyy ..






1 comment:

~Yatt~ said...

yg nie pun sy suker...hehe..ada gak set nyer..x wat lagi entry pasal kekwa pink nie..rajin2 ler akak singgah ke blog sy k..