Monday, May 25, 2009

Pokok Gandum

gambar dekat
Small cup pokok gandum ..ehh betul ke nii. apapun tak kisah laa pokok apa pun yg penting Antik or Klasik kan!!!....ok ni set yang mula - mula aku nak berjinak- jinak dalam bidang antik.Set ni di beli dari kawan antik dgn harga yg palig murah ..leh caya tak? rasanya zaman skg mana ada mcm ni kan?..dah laa masa tu kami jumpa baru kali pertama lagi tak caya heeee.. org dah kasi murah tuu kita pun ngap terus laaa n sengeh sampai ke telinga.....nak tahu rega dia ekk heheehe RM 15.00 jee so enjoyyyyyyyy .

9 comments:

Mat Gebu said...

Mak aiii!!!...macam tak caya jee RM15!!!!....2-3 x nie baca balik kot2 silap...apa2 pun tu namanya rezeki....

~Yatt~ said...

bestnyer akak!!! mmg rezeki akak tu..memang berbaloi..cantik pun cantik..

irdayu said...

AKU DATANG RUMAH HANG, AKU NAK MINUM DALAM SET GANDUM NI..PASTU HANG MASAK SEKALI BUBUR GANDUM TAU..
TAHNIAH KERANA TELAH BERJAYA MENAMBAH KOLEKSI..

Teratakantik said...

mat..
tu rega dulu-dulu laa mat..skg mana ada lagi dohh potong rambut pun tak leh heee

Teratakantik said...

yatt,
Ni masa mula2 akak kenal dgn kaki antik..rega pengenalan.katakan heee

Teratakantik said...

yuuuuuu,

ni bukan tambah laa ..ni mgn dah ada ..ayu tak prasan la tu dia duk dlam cabinet yg tinggi tue hee

irdayu said...

ohh ye ke ayu tak pasan ,nampaknye kena buat lawatan kali ketiga ni..camne atas loteng hang aku boleh pasan yg kat dalam almari lak tak boleh pasan..isyh..isyh..isyh...

Teratakantik said...

kahkah..yu yg kat atas loteng tuu kalu org indon nak lari leh cik sue tolong sorok kan heheee..ye laa mcm mana na prasan sik nak tersembur je heeee

rossana said...

ni cawan ke mug sue?..nmpk tinggi dr ordinary cawan....kawan tu sure nyosal bila dia ingat rege hat dia jual ek>....