Wednesday, May 13, 2009

Light Blue


hee light blue yg sukar utk ku dapatkan ...rezeki masa balik kampung dikelantan tu harii ..eemmmm kalau dah hantu antik tuu hantu gak laaa ...nampak je brg antik mcm nak terkam walhal masa tu badan masih letih apa taknya baru je sampai tiba2 nampak siantik ni badan terus bersemangat ....badan yg letih tadi terus hilanggggg ..hemmmm sampaikan suami ku cakap sudahlaa yang nak letak mana lagi ni rumah kita dah macam .....tapi dengan selamba ku menjawab mama tahu mana nak letak heee jom kita layan ....

2 comments:

~Yatt~ said...

akak beli maner set nie akak..sy pun ader gak beli ngan k.fuziah..tp teko biasa2 jer..

HomeCreative said...

yatt, akak beli kat kelantan tak niat pun nak intai bunga ini, dah lebih 5 kali tawaf baru nampak nak tercium kaki dah masa tu heee tu yg angkuttttttttt