Sunday, June 14, 2009

BeKaS DoDoL



Last N3 untuk malam ini..khas untuk K.inna merah samar yg bertanyakan bekas dodol .....bekas dodol ni saya dapat hasil dari jelajah saya ..rega dia mak aiii boleh tahan ...bak kata org kalau nak ambil..kalau tak nak duk diam...betul ke ni? ..hemmm tapi tak apa aku beli juga untuk tatapan umun ..nak tahu rega dia RM 25.00 satuu yuuu depa dah pandai .letak rega tinggii.....depa kata yg ini tak pernah pakai mgn punn masih baru ...ada tiga color Pink,light oren dan hijau .aku beli 4 jeee org kata buat ada2 ...cerita pasal rega kawan aku pun ada jual gak bekas dodol ni tapi rega dia RM 5.00 je satu .TAPI yang rm 5.00 tu dah uzur dan buruk lak tu lagi satu retakkkk ....baik aku beli yg ini jeee puas hati .dapat baru dan dalam kertas lagi tuu..k.inna weii ne ler ghupanya yang akak duk cari tueee.....

8 comments:

~Yatt~ said...

nie beli mana k.sue?mahal gak kan piring nie..tapi takpe akak..berbaloi beli kan..

Teratakantik said...

Yatt....
akak beli kat sinun laa tapi rega leh tahann kan...tak apa lah yatt buat cuci mata hehee

khadijah said...

kak pun ada piring dodol ni tapi RM20 satu..rege memang mahal terpaksala jual mahal...kalau sapa nak bagitau aja kaler apa dia minat heheh...cantik2 belaka....

-kak sarah95

Anonymous said...

sue......haa yang ni la akak cari....uhuhu...mahei hoo...

akak suka yg ijau tu....ko tgk la sue dia punya ropol2 tu kan sweet gitu.....alahai dodol oo dodol...
nanti raya masuk dalam claytan aje lah yeaa....sebiji baru 1.70..hehehe

Teratakantik said...

Yatt..

beli masa jelajah tu hari heee..

kak inna,
mgn rega dia fuhhyoooo ...

Anonymous said...

sue...tapi cantik maa.....uhuhuhu..

kat mana la nak carik murah2 ek sue...hehehe..tgh cari idea ni...

Ryana said...

Salam Kak Sue. Pinggan dodol ni dulu mak ada bnyak.Bila nampak N3 kwn2 baru tringat balik. Tapi bila tanya mak mana pegi pinggan ni, mak kata apa "kamukan dah buat main masak2 dulu mana ada lagi". Ya Allah klulah boleh aku balik ke zaman tu akn ku simpan pinggan ni baik2.

Teratakantik said...

K.inna..

hari ahad ni ku tolong intai ekk..sabaqqq..

ryana ..betul tuu ..dulu akak pun tak tahu tapi k,inna yg cakap baru ku tahuu tapi mgn laa lawa bangat ...