Tuesday, June 16, 2009

The only one ~ My Hero~

Dah siap pun anak mama potong rambut..heheh nampak cute lagi tuee... tgh tengok apa tuu sayangg sampai begitu leka skali tuu....pada anak2 mama .terima kasih kerana faham jiwa mama yg sukakan antik dan hiasan..dan yg penting dengar cakap tau...
The only one ..my hero ...
hehe suka aku tengok anak lelaki aku potong rambut kat kedai ..baru je 2 setengah tahun tapi nampak gaya macam org dah besar ..masa ni tgh potong rambut sedikit pun tak nangiss ...waaa mama cayalah boy tak takut walaupun ni kali pertama boy potong rambut..ni anak kecil aku yang paling bongsu ( bongsu buat masa ini hehehe) ...tengoklah gelagat dia gigit bibir kat siapa tuuu BB ...

9 comments:

inna said...

comelnyaaa hero sue...nak cium sikit boleh tak.....hehehe

Sarah95 said...

Wahhh..ada ank kecik ya sue...
apa namanya..?
anak bongsu akak dari kecik sehingga sekarang (dekat 4 tahun) akak bantai potong rambut sendiri...asyik jadi macam tmpurung ja rambutnya...heheh

Teratakantik said...

k.inna,
hehe nak cubit pun boleh...cium lagi boleh hehe

Teratakantik said...

kak sarah,
hiss ada kak ..tgh boleh beranak lagi niee hehhe,....
saya tak pandai potong rambut ni katt...biasa sianie yg potong kita hampess...name dia boy zakuan...pandainya akak ptg rambut ekk..

irdayu said...

sue nampak dah besar sikit..badan pun cam susut jer... haa..anak hang tak nangis coz ikut hang brutal gitu..

Mat Gebu said...

hahaha..adehh!!! kak sue..yelah kan bongsu buat masa ni..kot2 kang ada terrr sesat jalan...terus leer si "boy" dapat adik baru..amponnn kak sue!!!!

~Yatt~ said...

hehe..betul tu cik mat..i sokong 100%!!!

Teratakantik said...

ayu..
mgn pun tak susut nak pandai ckp kot..

mat/yatt
apa kata akak kasi laluan pada yg bujang utk cari pasangan hehe..bunga kat rumah tu dah banyak tuee..bunga betul bila lagi mat ...maaaf kan dakuu wahai mat...

yatt,
tak apa akak bagi yg muda dulu ekk..akak ikut kemudian hehe

Mat Gebu said...

kak sue...ceQ no comment, jawapan standard artis Mesia gitu....