Tuesday, June 23, 2009

Katus

Walaupn sudah terlambat tak mengapa ..ni katus beli masa p cameron tu harii ..kunonya nak hiasa kat taman nanti ..tapi mcm sesuai laa pulak duk kat dapur..aku nak tengok laa brapa lama jangka hayat dia ni..biasanya aku bak tanam bunga ni cepat matii heheh ....

3 comments:

~Yatt~ said...

yezza betul akak..senang nak mati dgn cuaca kita di bawah nie..tapi mmg comel buat hiasan kan..kalau akak nak tau..dah lama berhajat ke cameron..last pegi masa honeymoon long time ago..hehe..

Teratakantik said...

yatt..

pergi yatt...tapi sekarang tak best sgt dah panas laa ...beli banyak sikit dia ada mcm warna ..

inna said...

eh sue...cactus tu ada bunga ek...