Monday, June 22, 2009

Kangkung ku sayang

Ni pula set cawan gaman dolo-dolo heheh light blue color so very the sweet maaa


ni pula odah teruja dgn meja dia ni cantik sungguh...sik baik jauh kalau dekat odah dah terjah niee

Salam...oleh kerana ramai yg bertanyakan pasal mrs kangkung so..cik ooodah pun buat laa n3 kali tentang Mrs kangkung ...ni rumah collector yg duduk di kuantan teruja laaa oodah tengok kawan kita nii...syabass semuanya ada laa...lawa-lawa lak tuee.

6 comments:

~Yatt~ said...

woww!!! nie rumah k.akmal @ rosanna ke akak..hehe..banyak betul koleksi kangkung dia kan..chaiyok2!!

pingganlama said...

ni yang tak sabar2 nak tunjuk set kangkung saya ni..hehe

tunggu almari tak sampai2 nih

Teratakantik said...

yatt...

salam, bukan rumah kak akmal ..ni perminat tegar yg off line hehehe

Teratakantik said...

morning Nair,

Nasir cepatlaa tunjuk kita share2 pasal kangkung nieee
jauhnyaa mengoder sampai ke mana tuu hehee

rossana said...

he..he...yatt...umah akak ciput jer ade koleksi ni...kalu tunjuk pun nyosal org tgk...

sue..ni umah sape ni? leh kasi tahu....ke secret2?..bkn apa kot2 boleh make fren...

SariSam said...

wow..Penuh satu almari ng macam2 jenis set kangkung..Best nye..