Sunday, June 14, 2009

Merah jatung ku




Antikk...bukan sekadar minat...bukan sekadar ikutan atau bukan hanya utk hiasan ...bagi aku kalau dah minat dgn Antik/klasik tak kiralah harga tu dari Rm 1.00 hinggakan ribuan ringgit aku sanggup berhabis...$$$ asalkan minat aku dapat ku lihat di depan mata ...aku tak kira laa ada Brand ke ..tidak kee ...,asalkan aku sukeeee dan cantik pada aku.....jelajah kali ini semata2 demi antik ..

Bunga ros merah putih belum ada lagi .....cantik sekali di pandan pula dgn bekas susu yg begitu exclusive dan bertambah menyerlah kejelitan ....

Kali ini aku sanggup servey demi mencari kebenaran yg terpahat di bawah tapak pinggan mangkuk Brand jenama China yg semakin menjadi kegilaan rami masa kini......heemmm kalau nak tahu kebanyakan ada yg tak bertulis dan ada yg berlogo...nak tahu kenapa ..ikuti selanjutnya heheeee.....

2 comments:

~Yatt~ said...

wowwee!!!!cun le akak munge nie..tak penah dpt lagi takat nie..siap ngan creamer tu..jeles nie..huwaa....

Anonymous said...

a'ah la yatt.....yg ni memang anggun sekali dong.....