Thursday, June 18, 2009

Koleksi Sesansi

Selamat pagi orang kampung..jomm kita cuci mata sambil tu kita dengar lagu-lagu dalam radio yang sudah pasti Klasik fm 87.7 heee aku mgn suka chanel ni weyyy....ada azan,ada ceramah pasal agama, ada bacaan quran ..yang penting seiring dgn kehendak jiwa aku yang sukakan nastagia lama hehe ...kalau radia muzik ke..era kee..semuanya moden hisss tak kena dgn jiwa klasik aku niee...jomm kita layann



Rose merah...booked
ni pun sama utk dijual nak bagi tauuu yeee...........booked
Bunga Bakul ni sebenarnya untuk di jual .....siapa nak bagi tau yeee..........

Ni bekas nasi tambah hee...so sweet with purple n yellow color .....
Hiss lawakan lain paternnya ...pada kawan yg kat luar sana tuu jomm kita cuci mata dgn pelbagai design yeee..........
ni bowl dia ...tengok jee tau ...cantikkan
Ni juga koleksi kesayangan ..memang suke ngan dia ni..bak kata orang penyeri rumah

Tutup istemewa hehe....gambar dari jarak dekat
Tutup ini baru siap dicloroxkan dia khas utk teko2 yang memerlukan topi..katanya Cik Mat kita tak ada topi utk dihias kat kepala teko tuu...ni ksue nak suruh Mat pilih yeeee....

5 comments:

Sarah95 said...

alahaiii..kak dah lama dok cari teko bunga ros kat atas sekali...tak dpt2..kalau ada lagi habaq kat kak na.......

Sarah95 said...

kak byk gak teko tak bertudung, tapi tak tau saiz apa...kalau leh pilih dlm besen tu kan best..

Mat Gebu said...

ni yang macam nak pi rumah kak sue sambil bawak "janda2" ku..hehehehe...

Teratakantik said...

kak sarah...senang jee bagi jee ukuran mulut teko tuu..nanti kita balik check dgn kita punya ngan kalu passttttttt..

Mat,

datang lee dik mat.bawa janda sekali yooo...

esKay said...

berhias sakan la 'janda2' si mat kalau dah balik dari rumah sue kan...
*ampun kan hamba ya mat*