Thursday, June 25, 2009

Kristal

Pada peminat kristal anda tidak ketingalan..hehe jom masuk ke terantak antik utk kita sama2 jamu mata bersama odah utk melihat kilau-kilauan yg tak pnh puas-puas dgn hasil tangan manusia ini dan dgn akal fikiran yg dikurniakan oleh tuhan utk mencipta apa saja yg telintas difikiran manusia... ..

Bentuk kristal pelbagai rupa
sayang sungguh hiasan semata
wahai kawan jgn suka mengata
ingat tuhan yg maha kuasa

bolehlaa kan pantun ni saja nak suka - suka buat cuci mata hehe

4 comments:

rossana said...

sue....cantik la bekas2 tu...itu bekas minyak wangi ke?

Mama Vogue said...

Salam Kak Sue

Akak, balang petak empat segi tu sama macam saya punya. Nanti saya tunjukkan ya. Sayapun minat gak kumpul kristal jugak.... Tapi ciput aje.Sekadar suka2

pingganlama said...

kak ,pantun akak ni sensitip la..hehhe

~Yatt~ said...

k.sue..liplap2 ngan koleksi kristal..cantikkan..betul tu akak..ingat Allah yg Maha Esa..moga kita dijauhkan dari dosa samada yang disengajakan atau tidak disengajakan..