Monday, June 29, 2009

Kek wa Merah lembut


Cuba perhatikan bunga apda cawan ni ..tersangat laa lembutnya ...

macam yg saya kata tadi ni warna terang sdikit ...

Salam malam..malam ini cik sue nak tunjuk set berwarna pink..bunga ini ramai di kalangan peminat antik suka dek kerana warnanya yang ayu dan lembut gemalai bak puteri saadon hehhe....kalau di perhatikan banyak jenis bunga kekwa merah ni ..ada yang lembut dan ada yg terang dan ada yang sederhana ....kepada peminat merah ataupun pink sila lah layan ekk ni hadiah mata khas utk anda semua......

malam masak pulut berinti
untuk jadikan alas perut
wahai kawan antiku yang baik hati
yang tak ada tu ...jangan la tersangkut

heheheh

4 comments:

zie said...

jeles nye dinda di paka nengok dinda sue punya harta karun...huahuahua

Mat Gebu said...

Kekwa kembang dihujung dahan,
Dipetik oleh nak dara sunti,
Bila pandang terus tak tahan,
Meresap menusuk ke dalam hati.

Kak sue....koleksi mu memang mabelesss...terus i jeless.hehehehe...

Teratakantik said...

Salam cik Zie,

Hahahaha jangan engkau jelose ...jangan nanti hang pulak yang terkena sampuk mcm cik sue nee hehehh]]


Mat,

Kekwa kembang di taman
di makan pula burung ketitir
Wahai mat yang budiman
jangan la mat yang kuatir
ngap je bila wang ada di tangan
lambatkan di sambar petir

hehehe

~Yatt~ said...

tak sabaq nak tengok ceq punya teko cina kekwa pink nie dr k.anim..hehehe..