Tuesday, June 23, 2009

Permata Biru


elowww all my frenn . buat apa tuu??..malam ini oodah nak kasi mata-mata kawan oodah jadi bulat sikit....rasa oodah ada lagu ni iaitu permata biru ...arghh oodah tak pandai lah nak nyanyi lagu nii..dgr boleh laaa...ok laa apa kata oodah bawa kawan2 sealiran pertotonkan rona-rona bunga permata biru heeee ni jee yg oodah ada lain tu lum jumpaa ..nanti kalau odah jumpa cawan dia odah tayang lagi kat sini..tunguu oodah buat road show dululah yeee...pada yg tak minat antik ni alaa layang je laa ekk mana tahu esok ek lusa kee anda pula minat hehe

4 comments:

~Yatt~ said...

salam k.sue..teko aladin camnie le saya cari selama nie..dah suruh cik tasha usha2..belum ada hasil dong..kalau akak jumpa lagi teko cenggini..jangan lupa koling2..hehe..

Amelia Natasha Adam said...

mase dulu2 x de owg nak teko Dahlia melambak di pasaran...huhuhu...

Khadijah Mohamed said...

cantik teko ni rupanya..akak ada piringnya..tapi dah jual pun..

Mat Gebu said...

kak sue..bungkus semua yg dalam gambar tu..pos ke rumah saya yeaa...hehehe..